UNDERBARA DAG!



Idag kom jag hem från Filippa vi två tiden, så jag tog en dusch och sen gick jag upp på rummet och fick se min tidning ligga på min hylla. Just det tänkte jag, den hade jag ju glömt. Började läsa lite smått i den tills jag kom till sidan 50 och gissa vem som fanns där?! Jo, ingen mindre än min favorit bloggerska KENZA! wiho, jag tror att jag har läst det hon säger där minst 20 gånger nu :) Sen när jag läst klart om henne så fortsatte jag att läsa i min tidnig och sen kom jag till sidan 103 och då blev jag sugen på att köpa smink! haha och så började jag tänka på julklappar, lixom wow detta vill jag ha i julklapp typ, För det skrek typ "JOHANNA!" För er som inte har tidningen kan jag ju bara säga, KÖP DEN! SOLO NR 11 NOVEMBER 2008

ByeBye alla bloggare och sov sött <3  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0