Skola på G

Sitter i skolan för tillfället och väntar på min sista lektion som jag har vid 15.00 så det blir en lååååång håltimme nu..haha alla mina klasskompisar sitter i soffan på median och tittar på film :P Men men skriver kanske mer i kväll, ska iaf titta på film nu!

Haha, nu har vi en från kristianstadbladet som har en genomgång i webbdesign och hon ska ta en bild på hela klassen som kommer ut på deras sida i morgon! Kolla gärna efter på deras hemsida i morgon och se om du hittar mig, du skrollar ner tills du hittar 
Tidningen i skolan och så står det vimmelbilder från tidningsveckan 4, så är jag där på bild 18 :) http://www.kristianstadsbladet.se

byebye bloggare<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0