Hallå tandläkartiden på 2 timmar!



Idag har det varit en såndär måndag som egentligen borde varit en söndag. Skola från kl 08.15 fram till 15.00 och när man kommer hem så försöker man att lungna sig lite och bara relaxa, men sen kommer jag ju på att jag ska till tandläkaren imon och det känns inte så roligt när man har en tid på 2 timmar! jag fattar inte vad jag ska göra där i hela 2 timmar. Visst att jag ska få min tandställning snart men inte imon, eller? aja, jag får se vad som händer med mina tänder och mig imon. Big suprise kan man ju säga ;) Och för övrigt så hade det inte alls varit fel med lite sms från mina vänner :D



Kommentarer
Postat av: Mirela

Tack :) hur känns de me bloggen nu :D?

2008-10-13 @ 20:15:53
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0